Doar 45 de norocosi se vor bucura de Mustang Silver


Parintele Ford-ului Mustang, Lee Iacocca, a prezentat de curand o noua versiune produsa de un carosier denumita '2009 1/2 Iacocca Silver Edition Mustang'. Doar 45 de unitati din aceasta editie speciala vor fi produse.
Lee Iacocca a fost presedintele diviziei Ford cand compania a prezentat Mustang-ul original in 1964. Aceasta versiune Mustang este rezultatul colaborarii dintre Iacocca, designer-ul Michael Leone, si carosierul californian Gaffoglio Family Metalcrafters.Modelul este bazat pe generatia 2009 a platformei Mustang si va fi oferit cu doua variante de motorizare, un V8 aspirat de 4,6 litri ce va produce 320 de cai si o versiune supraincarcata ce va "livra" 400 de cai. La motoare va fi "potrivita" o transmisie manuala.
Suspensia editiei Sliver Mustang a fost upgradata cu pachetul de manevrabilitate Ford Racing Handling Package care contine arcuri mai ferme si noi amortizoare. Op]ional este disponibil si un sistem Ford Racing Braking Package cu discuri de 14 inch. Michael Leone a "umblat" la infatisarea exterioara a masinii pentru a da un look mai agresiv si mai "vitezist". Dupa cum ii spune si numele, Sliver Mustang este disponibil doar in varianta de culoare argintie.

Noble M600, viitorul supercar englez a fost vazut pana acum la teste in doua locatii diferite. Acum sase luni Noble era testat pe circuitul Firebird din Arizona, iar luna asta a fost observat in Marea Britanie.
Inginerii se pare ca s-au inspirat de la Ferrari F430 atunci cand au desenat spatele masinii. Forma acestuia, pozitionarea blocurilor optice, a tevilor de esapemant si a scutului arata cam ca un omagiu adus lui Pininfarina.
Desi, nici liniile ce contureaza partea fata si nici partile laterale nu sunt originale, arata ca si cum ar fi foarte eficiente. Noble promite niste rezultate dinamice foarte bune. Se asteapta ca firma britanica sa produca cate 50 de unitati Noble M600 in fiecare an. Fiecare va fi dotata cu motorul V8 de 4,1 litri provenit de la Volvo care va produce o putere de peste 600 cai-putere.

Cee'd face-lift la teste pe Nurburgring



Fotografii care au "pandit" pe pista de la Nurburgring au "prins" noul model Kia Cee'd. Este vorba de o varianta facelift a compactei care a fost lansata in 2006 fiind destinata in special pietei europene. Designul Cee'd-ului a fost realizat in Frankfurt, Germania, iar vehiculul este construit in Slovacia.
Pozele arata ca Cee'd va avea cateva noi caracteristici de design. Capota va fi mult mai "sculptata", grila fata va fi mai mica si un pic mai curbata la colturi. Blocurile optice par mai rotunjite, dar este greu de deslusit forma lor finala din cauza camuflajului. Oglinzile laterale au integrate semnalizatoare si, desi schimbarile pe partea din spate sunt greu de ghicit, mai mult ca sigur Cee'd va avea blocuri optice spate noi.

Land Rover... decapotabil




Am vazut multe conversii reusite ale unor masini care nu aveau variante cabrio, una dintre ele venind chiar din partea companiei californiene NEC. Totusi, desi vreau sa vad si alte modele decapotate, Range Rover-ul nu se afla nicicum pe lista mea de asteptari. Nu cred ca vreunul din baietii de la NEC au fost la noi pe vremea lui Ceausescu sa vada celebrele, pe atunci Aro 10 (sau, mai tarziu o alta nereusita denumita Aro Spartana), deci nu aveau cum sa stie ca o astfel de conversie arata cam... inestetic. Desi deplin sigur, deoarece cei de la NEC au pastrat cadrul usilor si au adaugat o bara de protectie antirasturnare centrala, Range Rover Convertible arata ciudat cu sau fara softtop-ul ridicat.

Mercedes-Benz R-Class 'Black Bison'


Cel mai nou membru al familiei 'Black Bison' a tunerului Wald International este Mercedes-Benz R-Class. Desi nu vad sensul in a face "sportiv" un MPV de fite... trebuie sa recunosc ca pachetul stilistic arata atragator.
Japonezii au adaugat un body kit care include noi bare de protectie, noi praguri si o grila mai intunecata. Impresionant este si scutul spate cu cele patru tevi de esapament. La acestea se adauga un set de jante de aluminiu negre si un kit de suspensie care coboara garda la sol.
Secretosi din fire, japonezii nu au precizat inca daca exista si schimbari mecanice si de putere...


V-ati astepta ca o replica dupa un Ferrari facut in China, o tara care a adus clonarea modelelor europene si japoneze la nivel de arta, sa arate cat de cat acceptabil. Totusi, cineva a avut proasta idee sa transforme un Geely coupe intr-o masina sport care sa aiba niste pretentii de Ferrari. Rezultatul final este de-a dreptul hilar, trebuie sa ai stomacul tare ca sa te uiti la asa ceva mai mult de 5 minute.


Cateodata, in incercarea lor de a propune ceva diferit si deosebit, tunerii se duc mult prea departe. Acesta este pacatul in care a cazut si tunerul rus Status Design. Creatia lor, bazata pe un Porsche Cayenne nu a fost inca finalizata. Dar, dupa ce vedem schitele 3D ale proiectului, vedem un kit de caroserie care pare desprins mai mult din filmele SF decat din 'Fast and Furious'. Masina pare radical schimbata, iar nunata de culori si jantele de aluminiu contribuie serios la aceasta imagine.
Grupul Hyundai - Kia a lansat pe piata sudcoreeana si noua varianta a masinii de oras Kia Morning, la noi, ca si in alte parti ale lumii, acest vehicul este vandut sub denumirea Picanto. Acesta este cel de-al doilea face-lift, fiind totusi mai cuprinzator decat cel din 2007. Totusi, desi ne asteptam la niste modificari mai radicale, va trebui sa ne multumim doar cu niste bare de protectie restilizate, praguri noi, o noua grila fata si locasuri pentru tevile de esapament restilizate.

Sandero Stepway - lansat... Avem "Jeep" mai!!!

Dacia a lansat, miercuri, in Romania, o noua versiune a modelului de clasa mica (segmentul B) Sandero, denumita Sandero Stepway, care are un pret de 9.200 de euro cu TVA inclus pentru motorizarea pe benzina de 1,6 litri cu 90 Cai Putere (CP). Comenzile vor fi preluate incepand cu data de 23 iunie.
Sandero Stepway mai poate fi comandat si cu un propulsor diesel de 1,5 litri de 70 CP, motorizare care are un pret de 10.400 euro cu TVA inclus.
Noua versiune a Sandero se diferentiaza de Sandero prin cateva elemente de design si prin suspensia inaltata cu doi centimetri. Masina va putea fi achizitionata si prin programul "Rabla", potrivit oficialilor Dacia.
Romania este prima tara in care este lansata noua varianta a Sandero, urmand ca treptat masina sa fie disponibila in toate statele din Europa spre care Dacia exporta. Pentru a produce Sandero Stepway, Dacia-Renault a investit 2,5 milioane de euro in uzina de la Mioveni. Dacia nu a comunicat nivelul productiei pe care l-a fixat pentru Sandero Stepway si nici ponderea acestei versiuni in totalul vanzarilor.
In echiparea standard Dacia Sandero Stepway are, printre altele, ABS cu EBD (repartizarea electronica a fortei de franare) si AFU (asistenta la franarea de urgenta), doua airbag-uri si vopsea metalizata.
Dotarile optionale ale versiunii Stepway sunt volan imbracat in piele, radio CD cu mp3 si aer conditionat. Volumul portbagajului este de 320 de litri, respectiv de 1.200 de litri cu bancheta din spate rabatata. Masina, prezentata in luna mai la Salonul Auto de la Barcelona, are o garantie de trei ani sau 100.000 de kilometri.

Desi Citroen nu avea initial nici o intelntie sa introduca in productia de serie conceptul GT, firma franceza isi pune acum serioase intrebari in legatura cu acest model. Din cauza reactiilor create de public si de media, oficialii francezi nu stiu daca sa produca sau nu o serie limitate de modele similare conceptului.
Agresivul GT Citroen are aproape 5 metri lungime si o inaltime de 1,09 metri. Caracteristicile speciale ale masinii includ un parbriz curbat care "curge" catre acoperis, usi de tip "gullwing" si multe alte accesorii ce intregesc imaginea unui supercar complet. Conceptul are motoare electrice, dar inginerii au ajuns la concluzia ca vor folosi un lant cinematic clasic, pe benzina.

Sunt peste 30 de ani de cand BMW a produs primul si singurul sau supercar cu motorul situat pe mijloc, denumit M1. Firma bavareza a mai surescitat imaginatia fanilor prezentand conceptul M1 Homage la editia de anul trecut al Concorso d'Eleganza si, ... cam atat; compania nu a anuntat oficial ca are planuri sa reinvie faimosul nume.
Pentru toti cei care spera ca BMW va produce o masina sport pur-sange, desingerul sudafrican Idres Noah a creat o propunere uimitoare pentru un rival al Audi R8.

In acest fel cred cei de la revista franceza L'Auto Journal ca va arata inlocuitorul sedanului 407, ce va aparea peste un an in showroomurile din europa. Imaginile generate pe computer ale lui Peugeot 408 sunt bazate pe informatii din interior.

Nyundai Santa Fe face-lift


Hyundai a prezentat, recent, in Coreea de Sud face-liftul pentru Santa Fe. Modelul urmeaza a fi lansat luna viitoare si i-au fost aduse niste schimbari cosmetice modeste. Alaturi de face-lift vor fi prezentat si doua noi motoare diesel.
In exterior, schimbarile au fost reduse doar la o parte frontala usor modificata, cu o bara fata si grila reproiectate si locasuri pentru oglinzi redesenate ce includ acum si semnalizatoare.
Santa Fe va beneficia de motoarele diesel denumite R care au 4 cilindri si o capacitate cilindrica 2 si 2,2 litri. Puterile vor fi de 184 si 200 de cai.

Wacky Races Live!!!













Sunt aboslut sigur ca multi dintre voi, v-ati uitat macar o data la desenul animat al lui Hanna-Barbera denumit "Wacky Races".
Recent, la un festival al vitezei - Goodwood, 11 vehicule asemanatoare celor din desenele animate au invadat orasul englez Chichester din West Sussex. Pentru prima data, astfel de vehicule au fost conduse pe drumurile publice.
Aceste masini au fost si expuse ulterior pentru vizitatori in cadrul aceluiasi festival.
Cel mai nou zvon ce vine dispre Japonia este acela ca Mazda lucreaza la un roadster cu doua locuri bazat pe actuala generatie Mazda2.
Daca este adevarat, roadsterul va "intra" in portofoliu sub MX-5 / Miata, concurand in Europa cu viitorul Renault Twingo CC, Opel Tigra si Peugeot 207 CC.

Nu cred ca exista masina pe care cei de la firma NCE din California sa nu o fi decapotat-o. Si este si normal, deoarece intr-o zona precum California, trebuie sa ai masina decapotabila pentru a te bucura de lumina si, de ce nu, de a fi vazut. Astfel, cei de la au sesizat multimea de clienti dornici de decapotabile si au transformat asta intr-o afacere.
Dupa ce au decapotat multe modele printre care Dodge Challenger, Toyota Prius, Cadillac CTS si cine mai stie ce alte vehicule, NCE a "taiat" acoperisul unui superb Mercedes-Benz CL-Class AMG coupe. Nu se stie daca vorbim despre modelul CL63 AMG sau CL65 AMG, dar, proprietarul masinii dovedeste ca este foarte curajos pentru a intrazni o astfel de conversie pe o masina ce costa aproape 100 k euro.

Nemtii adora sa se joace cu cuvintele alb si negru. Cel putin asta ne arata germanii de la Senner. Compania de tuning a prezentat recent o noua suita de upgradeuri, de data aceasta Audi A5 Coupe fiind modelul vizat.
Pachetul include un kit de caroserie cu accesorii din fibra de carbon. Acesta este completat de un set de blocuri optice spate de tip LED precum si de jante de 20 de inch.
In interior, bordul poate fi upgrata cu tapiserie din fibra de carbon disponibila in diferite tipuri de finisaje.
In ceea ce priveste imbunatatirile de performanta de pe proiectul Senner Tuning 'Black and White', acestea includ o suspensie Bilstein, sistem de evacuare sport si un kit de putere pentru motorul TDI de 3 litri. Puterea maxima a acestui motor ajungand dupa modificari la 300 de CP. Daca mai adaugam la acest upgrade si inlaturarea limitatorului de viteza, vom avea un A5 coupe care poate "prinde" 280 km/h.
Nu se mai termina odata cu tunerii care ofera pachete de performanta pentru noul Mitsubishi Lancer EVO X. Unul dintre cele mai noi propuneri vine de la japonezii "Monster Motor Group" care au prezentat de curand 360 SPEC Lancer Evolution X, o masina care se vinde ca un produs complet. Printre imbunatatirile aduse EVO-ului se numara si modificarea motorului turbo de 2 litri pentru a atinge un maxim de 360 de cai. Monster ofera doua variante de 360 SPEC.

Recent, Mercedes-Benz a anunta lansarea pe piata a unei editii speciale denumite SLK 2LOOK care se distinge clar prin paleta de culori contrastanta si echiparea standard imbunatatita. Numarul de masini va fi limitat, ele fiind echipate cu motorul in patru cilindri de 1,8 litri care dezvolta 184 de cai. Noul model este disponibil in variantele alb Calcite sau negru. Optionale sunt culorile negrul metalizat Obsidian si 'designo' alb-Mystic White.

Fotografii spion se simt serios amenintati de pasionatii de masini. Aceasta este al nu stiu catelea caz in care un trecator oarecare, "ia fata" unui fotograf super specializat si arata lumii ca a "prins" un model cu totul nou.
Un exemplu de acest tip este ultima fotografie aparuta cu noul sedan sport Aston Martin Rapide. Noua sportiva a fost surprinsa intr-o parcare fara nici o urma de camuflaj.
Din cate putem specula, aceasta este o varianta de teste foarte apropiata de modelul ce va fi lansat la Frankfurt. Pe langa designul incantator, interesant este i contrastul dintre negrul caroseriei si interiorul rosu.
Deja a fost anuntat ca Rapide va concura cu produse de varf precum Porsche Panamera si va avea un motor V12 de 6 litri care va "scoate" o putere de 470 de cai. Puterea va fi transmisa catre rotile din spate prin intermediul unei cutii cu sase viteze automata, de la ZF, care include si sistemul de control Aston Touchtronic.
Un Ferrari de 490 de cai putere a ars marţi dimineaţă la intrarea în Sibiu. Maşina era condusă de fiul de 24 de ani al unui important om de afaceri din Sibiu. Bolidul s-a învârtit pe şosea şi a aruncat o altă maşină direct în şanţ, apoi a luat foc.
Martorii povestesc că tânărul a intrat cu viteză pe o succesiune de curbe. La un moment dat, şoferul a pierdut controlul bolidului şi acesta s-a învârtit pe şosea. Maşina a intrat pe contrasens şi a lovit un alt autoturism în care se aflau 4 oameni printre care şi un copil. Din impact, maşina a fost aruncată în şanţ, iar Ferrari-ul a ajuns pe câmp şi a ars. Din fericire, toţi cei aflaţi în autoturisme au scăpat teferi. Bolidul era asigurat, aşa că proprietarul îşi va recupera paguba.
Fiul omului de afaceri sibian ieşise, luni seară, la o plimbare cu prietena. La întoarcerea spre casă, se pare că tânărul s-a cam grăbit. Afară abia plouase, dar asta nu l-a împiedicat să testeze puterea maşinii. Între Cristian şi Sibiu, Ferrariul a preluat controlul.
"Ferrari a venit rotindu-se ne-a acroşat în spate ne-a întors imediat, ne-a lovit de capul de pod şi am venit târâş pe şanţ. Era udă şoseaua. A venit cu viteză şi a pierdut controlul maşinii", a declarat şoferul implicat în accident.
Ferrari-ul a ajuns pe câmp, în flăcări. şoferul şi prietena lui au reuşit să iasă la timp din maşină. Pompierii n-au reuşit să salveze mare lucru din bolidul de paoximativ 200.000 de euro.
Familia care a văzut Ferrari-ul venind vijelios spre maşina lor se întocea din weekend-ul prelugit de Rusalii. Părinţii îşi duseseră fiica de 9 ani să-şi vadă bunicii. Ar fi putut fi pentru ultima dată.
"Nu mai ştiu nimic din ce s-a întâmplat pentru că maşina s-a rotit pe carosabil. Noi eram 4 persoane printre care şi un copil. Şi asta este cel mai important pentru mine - copilul meu este bine", a declarat pasagera maşinii acroşate de Ferrari.
Şoferul Ferrari-ului se va alege doar cu o amendă. În România, la sfârşitul anului 2008 erau înmatriculate 60 de maşini marca Ferrari.
Sursa: www.antena3.ro
Materialul din observator:
http://videonews.ro/action/viewvideo/16192/Masini-de-lux-torte-pe-strazi/

Atractiile US Air Force
















U.S. Air Force a cheltuit o parte din banii veniti de la contribuabilii americani pentru a colabora cu firma Galpin Auto Sports, pentru a crea versiuni speciale alea Ford Mustang si Dodge Challenger. Compania de tuning este in special recunoscuta pentru implicarea in emisiunea Pimp My Ride de la MTV.
Poate va intrebati de ce are nevoie US Air Force de doua masini modificate? Ei bine, trebuie ceva mai spectaculos decat reclamele la tv pentru a atrage noi recruti. Rezultatele eforturilor financiare au fost Ford-ul Mustang 'X-1' alb si Dodge-ul Challenger 'VAPOR' cu care vor face un tur al SUA in acest an.
'X-1' are un interior inspirat de cockpitul unui avion militar si are un singur scaun ejectabil, plasat central, schimbator scurt, joystick asemanator celor pentru zbor si un panou de intrumente high-tech. Mustangul a suferit intense modificari pe partea exterioara avand acum un bodykit, jante din aliaj inchise la culoare si usi care se deschid in stilul celor de pe lamborghini. "Avionul" pe patru roti este echipa cu un motor V8 de 4,6 litri, provenit de la Ford Racing si care dezvota o putere de 500 CP.
Cu un look mai radical, Dodge Challenger 'Vapor' continua tematica fortelor aeriene. Masina este echipata cu un bodykit inspirat de avioanele Stealth, are elemente din fibra de carbon, jante din acelasi material, senzori de proximitate si vopsea care absoarbe undele radar. Sistemul de evacuare are un mod de functionare stealth, care permite soferului de a rula in liniste deplina, la acesta se mai adauga si o camera ce se intoarce la 360 de grade si are o arie de 500 de metri.
Ca si la Ford, regasim un interior inspirat de avioanele de vanatoare, comenzile sunt asemanatoare cu cele din cockpiturile aeriene. Vapor are: localizare GPS, vedere termica si de noapte datorita unei pelicule situate pe parbriz.

Specialistii in tuning de Mercedes-Benz de la compania Lorinser au anuntat ca vor participa la editia din 2009 a Tuner Gran Prix ce are loc la in Hockenheim, luna aceasta. Modelul cu care vor participa va fi un Mercedes-Benz C-Classe special modificat si denumit LV8. Tunerul nu a dat publicitatii nici un detaliu despre masina, dar se pare ca va fi echipata cu un motor V8 engine. Directorul general al companiei sustine ca in afara cauciucurilor speciale, LV8 va fi in totalitate o masina street legal si ca va putea fi si comandata ulterior.
Viitorul model Volvo C70 a fost prins si fotografiat cu un telefon mobil cu camera de catre un spaniol obisnuit. Modelul se afla in Barcelona, Spania, pentru niste filmari oficiale.
Uitandu-ne la fotografii ne putem da seama ca aceasta este o redesenare a coupeului-cabriolet C70 care a fost in mod clar influentata din punct de vedere stilistic de conceptul S60 care a fost prezentata anul acesta la Salonul Auto de la Detroit.
Reinnoitul C70 are o parte fata complet noua cu detalii mai "organice" si forme mai soft. Schimbarile includ noile blocuri optice fata precum si grila mai lata si mai pronuntata alaturi de bara de protectie cu un design nou.
Modificari sunt si la partea din spate, cu noi blocuri optice si bara de protectie. C70 va fi lansat la Salonul Auto de la Frankfurt in septembrie.
Hyundai a publicat in Coreea primele imagini ale faceliftului modelului Verna, omologul asiatic al Accent.
Desi informatiile oficiale despre noul model sunt limitate, ies in evidenta schimbarile estetice evidente. Incepand cu grila frontala, cu blocurile optice si cu spoilerul fata, Accent se schimba radical. Modificarile merg pana la partea spate, acolo unde noua forma a stopurilor si un spoiler redesenat completeaza imaginea generala a noului Accent. Intre acestea se strecoara subtilitati care erau de neconceput pana acum pe un model low-cost, cum sunt semnalizatoarele integrate in oglinzile laterale.
La interior, noul Accent va dispune de un bord redesenat si de sisteme tehnologice care pana astazi apareau doar pe modelele de segment superior: mufa USB si una pentru echipamentele audio auxiliare si sistem Bluetooth. Printre schimbarile care sar in ochi se numara si noua tenta albastra utilizata la iluminarea fundalului cadranelor.
Hyundai nu a publicat motorizarile de care va dispune noul Accent, insa se stie faptul ca fiecare dintre acestea va veni echipata cu sistemul ECO Assist, rolul sau fiind acela de a-i ajuta pe soferi sa conduca mai economic.
Compania americana Coda, specializata pe modele 100% electrice abordabile ca pret, a prezentat ultimul sau proiect, denumit simplu Coda EV. Este vorba de un sedan electric care va intra pe piata din California in 2010 si care va costa, in SUA, in jur de 35.000 de dolari.
La o privire mai atenta asupra infatisarii modelului american ne face cunostinta cu forme extrem de familiare, pe care le putem admira in fiecare zi pe strazile noastre. Asemanarea cu formele Daciei Logan si ale Chevroletului Lacetti nu este intamplatoare... Compania americana care a produs Coda EV a format un parteneriat cu un producator din China, Hafei Automotive, modelul electic fiind produs pe baza sedanului Hafei Saibao.
Si cum chinezii sunt adeptii copiatului, a iesit un model care seamana in partea frontala cu Logan, profilul si spatele apartinandu-i aproape in totalitate lui Chevrolet Lacetti.
top