Bentley prezintă noul Mulsanne

După o serie de filmuleţe video puţin neclare cu rolul de teasere, Bentley a prezentat în sfârşit publicului noul Mulsanne la Concursul de Eleganţă Pebble Beach din Monterey, California. Limuzina vârf de gamă a producătorului britanic de autovehicule de lux, denumită "Grand Bentley", va înlocui Arnage în 2010 când va fi disponibil pentru vânzare. Până atunci, un norocos a putut achiziţiona modelul de prezentare (totodată primul model al seriei) pentru suma de 500.000 de dolari.
Mulsanne este inspirat de creaţia fondatorului companiei, W.O. Bentley's din anul 1930, denumită "8 litre".


În sfârşit e oficial!!!
Ferrari a "arătat" noua reîncarnare a supercarului său cu motor plasat median, înaintea pemierei mondiale de la Salonul Auto de la Frankfurt din septembrie. Denumit '458 Italia' (numele reprezentând capacitatea cilindrică şi numărul pistoanelor), succesorul lui F430 are un design semnat de Pininfarina şi este dotat cu un motor V8 de 4,5 litri cu injecţie directă, care "scoate" 570 de CP la 9.000 de rpm şi un cuplu maxim de 540Nm la 6.000 rpm. Motorul anunţă performanţe notabile, deoarece 80% din acest cuplu este disponibil de la 3.250 rpm.

Tunerul cu tradiţie al BMW, Hamann, pregăteşte mai multe îmbunătăţiri pentru cel mai nou model al producătorului bavarey, Seria 5 GT. Compania de tuning a publicat o serie de serie de fotografii în care GT-ul era echipat cu diferite modele de jante de aliaj mai mari. Şi, deşi Hamann nu a însoţit aceste fotografii cu detalii, putem spune cu siguranţă că viitorii cumpărători se pot aştepta la un program de tuning pentru GT ce va include un bodykit complet, alături de upgradeuri pentru sistemul de frânare, suspensii şi motor.


Aceste fotografii ce au rolul de teaser pentru creaţia Gemballa denumită Mistrale au apărut săptămâna aceasta pe Internet.
Aceasta este abordarea pe care o vor adopta tunerii vizavi de sedanul ultrasportiv. Compania nu a publicat încă informaţii oficiale, dar, mai mult ca sigur pe lângă modificările exterioare pachetul Gemballa va cuprinde şi upgradeuri de şasiu şi motor.
Schimbările exterioare includ noi bare de protecţie, deflector spate, admisii de aer pe capotă, ţevi de eşapament mai mari, eleron spate, precum şi un sticker reflectorizant cu numele companiei de tuning, situat între blocurile optice spate. Nişte jante de aliaj de 22 de inch, negre, întregesc imaginea supersportivei.

Ca sa fiu cinstit, primul (poate singurul) lucru care mi-a atras atenţia la această nouă minimaşină de la Daihatsu, este numele. Mira Cocoa sună ca un produs din revistele glamouroase ale femeilor. Numele este ispirat, totuşi dacă avem în vedere că produsul este în mod declarat destinat lor.
Conform specialiştilor de marketing ai subsidiarei Tozota, numele 'Cocoa' a fost ales pentru a "exprima faptul că maşina oferă pasagerilor săi sentimentul de confort şi atmosfera relaxată pe care o pot avea doar bând cacao". Cum sa nu îi iubeşti?...
top