Focus RS tunat de Wolf

Pentru cei care credeau că Focus RS este o maşină cool şi rapidă, cei de la Loder propun altceva....
Este vorba de programul de tuning Loder 1899 Focus RS. Tunerii germani propun 360 de cai pentru cel mai rapid Focus de serie, motorul turbo de 2,5 litri fiind revizuit. Costul pentru kitul de motor a fost stabilit la 1.299 de euro. La ofertă se mai adaugă un diferenţial de 2.500 de euro şi o suspensie de 1.299 euro (cu kit de coborâre opţional la 219 euro.
Pachetul mai include jante de aliaj de 20 de inch (la preţul de 399 euro fiecare).

Hyundai Genesis Coupe se pare că atrage tot mai mult atenîia tunerilor pentru ediţia din acest an a SEMA show. Pentru această propunere, Hyundai Motor America a făcut echipă cu Hennessey Performance Engineering (HPE) şi Şcoala de Tuneri a companiei coreene. Pe lângă negrul mat, "îmbrăcămintea" de carbon şi transmisia spate, coupeul a mai fost îmbunătăţit cu un motor modificat din greu ce va produce 500 CP la 6.000 rpm. Maşina va ajunge la 100 de km-h în doar 3,9 secunde.
Celelalte îmbunătăţiri includ, jantele de aliaj Savini, arcurile Eibach şi frânele Brembo.

Sunt tot felul de replici şi creatori de replici. O maşină legendară ca Batmobilul nu putea să facă excepţie de la această regulă.
Am mai văzut replici ale maşinii justiţiarului mascat dar nici una nu se complară cu cea găsit pe eBay Motors. Aceasta este una din cele mai proaste replici de maşini realiyate vreodată. Batmobile a fost contruit de un designer (doar cu numele se pare) grec din Germania, care s-a autodenumit 'Koon'. Grozăvia este bayată pe un Ford Granada din 1984 şi nu are dotări special care merită menţionate.


Conceptul Toyota FT-86 coupe abia a fost prezentat săptămână trecută la Salonul Auto de la Tokyo, dar jurnaliştii auto din Japonia sunt deja gata cu speculaţiile în ceea ce priveşte geamănul Subaru. Aceste noi redări ale coupeului ce poartă emblema Subaru au fost publicate de revista japoneză Best Car. Imaginile sunt însoţite de zvonuri despre transmisie integrală şi un motor turbo boxer.

10 finaliste pentru "Masina anului 2010 în România"

Competiţia naţională "Maşina Anului 2010 în România" a desemnat cele 10 maşini finaliste.
Mărcile de maşini alese în finala competiţiei naţionale "Maşina Anului 2010 în România" sunt: Chevrolet Cruze, Ford Fiesta, Hyundai i20, Kia Soul, Mazda3, Opel Astra, Peugeot 206 plus, Renault Fluence, Toyota Avensis şi Volkswagen Polo.
Cele 10 finaliste au fost votate de un juriu desemnat din presa auto românească, care a ales din cele 40 de modele eligibile.
Juriul se va reuni în luna decembrie pentru o sesiune de teste în urma căruia se va vota câştigătoarea titlului. Iar înainte de sărbatorile de iarnă românii vor cunoaşte numele masinii anului 2010 în Romania.
Dacia Sandero a câştigat anul trecut. Regulamentul după care se jurizează prevede ca maşini eligibile toate automobilele lansate de industria auto pe piaţa romneâscă cu vânzare, începând cu luna februarie a anului de aplicabilitate a premiului, respectiv anul 2010 la această ediţie.

Honda electrica - "Trabby like"





Designul vechi întâlneşte noutatea la Honda EV-N un concept electric al producătorului japonez. Dacă despre această maşină unii spun că arată ca o încrucişare ciudată între clasicul Fiat 500 şi clasicul Mini, pe noi ne trage gândul mai degrabă la o asemănare izbitoare cu conceptul Herpa Trabant.
În ciuda faptului că este o maşină minusculă, EV-N are patru locuri. Acumulatorii maşinii sunt încărcaţi printr-un panou solar aflat pe acoperiş.



După ani de speculaţii, Lexus a prezentat în sfârşit primul său supercar. Un prototip al LFA a fost expus la Salonul Auto de la Tokyo.
Detaliile oficiale arată nişte cifre uimitoare. LFA va fi propulsat de un motor V10 aspirat natural de 4,8 litri care datorită materialelor folosite la construcţie este mai uşor decât un V8 convenţional.
Puterea maximă este de 560 de cai obţinută la 8.700 rpm. Maşina poate atinge 100 de km pe oră în doar 3,7 secunde, iar viteza maximă este de 325 km/h. Transmisia este una cu 6 trepte de tip ASG (automată).
Datorită elementelor high-tech folosite a fost obţinută o caroserie mai uşoară. Elementele aerodinamice ale LFA inclod partea de jos a maşinii aproape plată, un scut deflector pentru partea spate şi un eleron controlat în funcţie de viteză. Interiorul poate fi configurat după specificaţiile clienţilor.

Bentley Mulsanne


Construit pentru a înlocui celebrul Arnage, Mulsanne este noul “vârf” al mărcii britanice Bentley. Limuzina a fost proiectată integral la Crewe.
Deşi eu nu sunt impresionat de designul părţii faţă, Mulsanne arată mai apetisant decât Maybach, dar mai puţin classy decât Rolls Royce Phantom.
Partea faţă ne arată nişte blocuri optice bizarre şi o grilă faţă ce evocă designul modelului din anii ’50, Bentley S-Type. Silueta şi partea spate ale maşinii arată impunător, mai ales cu jantele de 20 sau 21 de inch.Interiorul este o simbioză perfectă de tradiţionalism şi nou elementele de lux împletindu-se perfect cu gadgeturile high tech din interior şi cu sistemul multimedia.







După ce a format recent propria sa divizie auto independentă, contructorul britanic al bijuteriei F1 (ce a fost produsă între 1993 şi1998) şi al modelului Mercedes-Benz SLR McLaren (2003-2008) a prezentat recent primul său supercar. McLaren MP4-12C este "altceva", tocmai pentru că este proiectat şi asamblat 100% de McLaren. Modelul cu motor median şi două locuri a fost dezvoltat in-house, nu va împărţi piese cu alte modele şi va fi produs chiar în Marea Britanie.
Primele livrări sunt preconizate pentru prima parte a anului 2011.
“Inima” acestui model este un motor V8 de 3.8-liter twin turbo ce va oferi “în jur de 600 de cai” după spusele oficialilor companiei. Motorul transmite forţa către untea spate prin intermediul a două ambreiaje şi a unei cutii de viteze cu şapte trepte dezvoltate de McLaren şi denumite Seamless Shift (SSG).
În materie de design, MP4-12C nu este la fel de extravagant precum rivalii săi, dar conform designerului şef al firmei, forma a fost mai mult dictată de aerodinamică.

Fluence s-a grăbit "să ajungă" în România


La mai puţin de o lună după prezentarea sa în premieră internaţională, care a avut loc la ediţia 2009 a Salonului Auto de la Frankfurt, astăyi a fost lansat Renault Fluence şi pentru clienţii din România. Noul Renault este cu 12 cm mai lung faţă de predecesorul său, Mégane Sedan. Fluence se declară “best in class” pentru cotele de habitabilitate faţă, spate şi raza la genunchi pentru ocupanţii locurilor din spate.
Preţul de pornire de 12.900 euro cu TVA (ofertă de lansare), Renault Fluence propune o dotare standard care cuprinde, printre altele, ABS cu EBV şi AFU, 6 airbag-uri, computer de bord, aer condiţionat, geamuri electrice, radio CD cu MP3, închidere centralizată. Garanţia este de 4 ani sau 100.000 km.
La lansare, gama Fluence cuprinde trei motorizări: 1,6 16V 110 CP; 1,5 dCi 85 CP şi 1,5 dCi 105 CP. Pentru propulsorul pe benzină 1,6 16V 110 CP este disponibilă şi transmisia automată BVA. Sunt disponibile patru versiuni de echipare, Authentique, Expression, Dynamique şi Privilege.
top