Mansory Rolls Royce Ghost


De obicei îmi plac creaţiile Mansory, dar parca un Rolls cu auriu pe el este prea mult. Sub motto-ul "Unlimited Luxury in a Golden Robe" (Lux nelimitat în haine aurite) firma germană prezintă un Rolls Royce Ghost albastru cu mai mult auriu pe el decât există o nuntă de manelişti.
Pachetul de modificări include un nou aero kit cu praguri, bară de protecţie faţă cu lumini adiţionale de tip LED şi prize de aer laterale, spoiler şi un deflector pe partea spate.


Nu există schiţe sau poze din interior, dar Mansory pretinde că a montat în interior ornamente din diamant şi elemente din carbon.
Sub capotă au fost operate mai multe modificări, printre care bi-turbochargere, ECU recalibrat şi un nou sistem de evacuare. Toate acestea duc puterea motorului de 6,6 litri V12 la 720 de cai (faţă de cei 570 stock).

G-Power Storm



În lumea minunată a G-Power, toate BMW-urile stock sunt privite ca anemice şi ca şi cum ar avea nevoie de modificări serioase. După ce a tratat corespunzător mai multe modele, compania şi-a pus ochii recent pe limuzina bavareză 760i şi pe versiunea sa cu ampatament mărit, 760iL.
Denumită simplu Storm (Furtună), cea mai nouă creaţie a G-Power va fi produsă într-o serie limitată de 10 unităţi şi aduce ofense serioase celorlalte propuneri precum Alpina B7 de 500 de cai.
Modificările au început de la motor, unde tehnicienii G-Power au îmbunătăţit V12-le de 6 litri, turbinele sale atingând presiunea maximă de 0.9 bar (faţă de 0.5 bar iniţial). S-a mai recalibrat ECU, au fost adăugate valve mai mari de injector şi a fost creat un nou sistem de evacuare.
Rezultatul este o putere maximă de 725 cai putere şi un cuplu maxim de 1.000 Nm. Transmisia este acum una pe 8 viteze, automată. G-Power susţine că Storm atinge o viteză maximă de 345 km/h.
Modificările de suspensie nu puteau să lipsească şi cu ajutorul lor limuzina este cu 30 de mm mai aproape de asfalt.
Storm este echipat cu un body kit ce include o nouă capotă realizată din Kevlar cu admisii, bare de protecţie special create pentru acest model, praguri de carbon, spoiler şi deflector spate.
Cele patru ţevi de evacuare şi jantele de aluminiu de 22 de inch completează schimbările exterioare.
Firma de tuning susţine că interiorul lui 760i a fost îmbunătăţit prin adăugarea unui volan sport, un nou speedometru şi tapiserie din fibră de carbon pentru uşi, consola centrală şi bord.
Preţurile sunt totuşi cam piperate, Storm 760i costă: €365.000, iar 760il Storm, €375,000.

Primele imagini ale modelului 2012 Chevrolet Aveo au apărut astăzi pe web. General Motors a prefigurat urătoarea generaţie a subcompactei Aveo prin intermediului conceptului sportiv RS la Salonul Auto de la Detroit.
Dacă şi dvs va frecaţi la ochi a mirare, asemeni mie, aflaţi că sedanul în 4 uşi păstrează acelaşi design agresiv şi nervos, cu cele două faruri, alături de grila generoasă şi de aripile puternic pronunţate.
Celelalte detalii ale gamei rămân încă secrete, dar ne bucură faptul că acum Aveo şi-a găsit un stil care îl prinde bine, acela de baby Avenger.

Teste McLaren

McLaren a prezentat un nou film în care prezintă faze
din dezvoltarea viitorului său supercar MP4 -12C.
În acest clip, cel mai nou prototip experimental (XP10)
trece prin teste intensive în locaţia Applus IDIADA din Spania.
În film sunt este prezentat şi precedentul prototip XP8 şi sunt explicate diferenţele dintre cele două.
Potrivit McLaren, cele mai importante deosebiri dintre cele două privesc motorul modificat M838T twin-turbo V8, îmbunătăţirile aduse transmisiei, sistemului de racire, noua geometrie a suspensiilor şi o arhitectura electrică upgradată.

Se pare că marca britanică legendară deţinută în prezent de un oligarh rus TVR va fi resuscitată pe plan mondial. Există zvonuri despre un nou model TVR, care va fi echipat cu un motor de provenienţă americană şi care va debuta la Festivalul Vitezei de la Goodwood.
Aceleaşi speculaţii dau ca probabilă asocierea cu GM pentru un V8, deşi TVR a avut în trecut ca principală sursă Ford.
Scopul este de a crea o maşină mai ieftină de 100.000 de euro care să concureze Porsche 911 şi Audi R8.



Nissan a operat de curând un facelift pentru SUV-ul Pathfinder şi pentru fratele său pickup Navara.
Constructorul japonez a operat mai multe modificări printre care şi introducerea unui nou motor în gamă, un V6 de 3 litri. Câteva îmbunătăţiri au fost aduse şi propulsorului existent de 2.5 litri diesel.
Exteriorul celor două produse a fost îmbunătăţit, la fel ca şi interiorul care s-a ales acum cu mai multe echipamente standard.
Noul motor pentru Pathfinder şi Navara mai este folosit de Alianţa Renault Nissan pe modelele Alliance Infiniti EX30d, FX30d şi M30d.
Pe Nissan V6-le diesel are o putere de 231 cai ;i un cuplu maxim de 550Nm atins între 1.750 rpm şi 2.500 rpm. conform Nissan, cu acest motor, Pathfinder poate tracta un trailer de 3.500 kg iar Navara unul de 3 tone.
În ceea ce priveşte motorul cu patru cilindri şi de 2,5 litri existent a fost modificat, având acum o creştere de 11% în putere (cu 19 CP mai mult şi cu 47 Nm).
Schimbările cosmetice includ: un nou design al capotei, grilă faţă revizuită, noi tipuri de blocuri optice, noi bare de protecţie şi noi tipuri de jante.


În interior noi sunt schimbătorul de viteze din consola centrală, tapiseria, inserţiile de crom şi disponobilitatea sistemului Nissan Connect Premium cu touchscreen high resolution.
Sistemul ESP şi o cameră de filmat sunt disponibile acum şi pentru Navara.
Nissan Pathfinder şi Navara vor fi lansate la Salonul Auto de la Geneva. Variantele înnoite vor apărea în showroom pe parcursul lunii aprilie.

Campanie dură a Audi

Audi continuă peste Ocean campania agresivă îndreptată împotriva competitorilor mult mai bine plasaţi
pe piaţa americană prin două noi reclame denumite: The second best şi The Spell.
BMW, Lexus, Mercedes şi Ferarri sunt ţinta ironiilor conceptelor creative
ale celor care au conceput aceste noi spoturi difuzate în timpul transmisiilor de la Jocurile Olimpice de iarnă.







Primele fotografii oficiale ale lui Mercedes-Benz F800 Style au apărut pe internet înaintea premierei oficiale a modelului de la Salonul Auto de la Geneva din martie.
Noul concept are două destinaţii principale: în primul rând arată noul limbaj de design mai dinamic al Mercedes-Benz care va fi aplicat pentru prima dată pe următoarea generaţie a CLS care va apărea pe piaţă la sfârşitul acestui an şi, în al doilea rând prefigurează un nou model în portofoliul firmei germane, un frate mai mic al CLS.
Dacă Mercedes-Benz îşi va duce planurile mai departe şi va produce CLC, acesta va fi un sedan în patru uşi, linie a acoperişului de tip coupe şi înfăţişare agresivă ce va umple golul dintre C-Class şi E-Class în termeni de preţuri şi dimensiuni.
Desigur că pe varianta de serie nu se vor regăsi (din fericire) uşile glisante şi interiorul futuristic.

Face-lift pentru Elise


Lotus îşi pregăteşte revenirea triumfală pe segmentul maşinilor sprotive cu un facelift pentru popularul Elise, aşteptat luna viitoare la Salonul Auto de la Geneva. Exodul italienilor de la Ferrari se pare că începe deja să îşi arate roadele. Elise vine cu o noua faţă aliniată la filosofia de design introdusă de Evora.
Spoilerul faţă a fost redesenat pentru a face loc unei prize de aer mai lărgi, blocurile optice au fost restilizate şi se bucură acum în premieră de lumini LED iar capotă a primit o noua formă. Şi în partea posterioară schimbările sunt evidente, noutatea fiind spoilerul şi stopurile restilizate.
Efortul designerilor nu a dus doar la o îmbunătăţire a aspectului vizual ci şi la reducerea coeficientului de frecare cu aproximativ 4 procente, ceea ce se traduce într-un consum mai mic. Versiunea entry-level, echipată cu unitatea de 1.6 litri S reuşeşte să obţină un consum redus şi emisii îmbunătăţite cu 13%, până la o valoare record de 155 g/km. Acelaşi efect se resimte şi pe versiunile 1.8 R şi SC, de 192 şi 217 căi putere, care emit acum 196 respectiv 199 g/km.
Pentru a putea obţine aceste cifre, inginerii au fost nevoiţi să introducă o serie de tehnologii noi, cum ar fi Valvematic şi Dual VVT-i alături de o noua cutie manuală cu şase rapoarte, care se va regăsi pe toate versiunile. Lista de opţionale va fi îmbogăţită şi ea cu un nou set de jante din aliaj forjat şi cu o funcţie cruise-control, pentru cei care vor să se plictisească pe autostradă.

Noul Porsche Cayenne a fost dezvăluit pe configuratorul Porsche înainte de debutul de la Salonul Auto de la Geneva. Modelul a fost surprins rapid de colegii de la Carscoop, deşi Porsche şi-a reparat între timp greşeală de pe site.
Partea frontală a lui Cayenne este mult mai curată, iar prizele de aer au fost modificate simţitor. Silueta generală a modelului a rămas aproape neschimbată, semn că germanii de la Porsche vor încerca să aplice "reţetă 911" şi la design-ul lui Cayenne. Pe de altă parte, tehnică pe care cei de la Porsche au implementat-o la bordul lui Cayenne este noua şi aduce un consum de carburant mai scăzut, o masă mai redusă şi performanţe mai bune.

5 by Peugeot



Maşina denumită în mod ciudat "5 by Peugeot" este un concept prin care producătorul francez va prefigura următorul sedan 508.
Designerii caracterizează acest model ca fiind "un alt indiciu despre schimbarea la faţă a Peugeot" şi că "arată viitoarele ambiţii ale mărcii pe segmentul vehiculelor de lux."
Din ceea ce am aflat până acum, 508 va înlocui atât concurentul actual al VW Passat, 407 dar şi pe concurentul cu dimensiuni de Audi A6, sedanul 607.
Modelul francez va fi mai lung decât VW Passat, Citroen C5, Opel Insignia şi Ford Mondeo.
Conceptul ce va fi prezentat la Geneva beneficiază de tehnologia Peugeot HYbrid4 care cuplează un motor de 2 litri HDi diesel de 163 de cai la un motor electric de 37 de cai montat pe partea spate a vehiculului.
Această tehnologie oferă o putere totală de 200 CP, un mod exclusiv electric pentru rulare la viteze mici, transmisie integrală când este necesară şi un consum scăzut de combustibil.

Noul Nissan Patrol



A şaptea generaţie a imensului Nissan Patrol a fost prezentată în premieră, în weekendul acesta la Abu Dhabi. Compania japoneză susţine că rivalul lui Toyota Land Cruiser va fi unul dintre cele mai capabile 4x4 din istoria auto.
Pentru a realiza acest lucru, Nissan aruncă în joc un nou motor V8, un design mai modern şi un comfort interior îmbunătăţit.
Directorul de produs al acestui model, Taiji Toyota a declarat că designul exterior al Patrol-ului, care a fost prefigurat în 2006 prin conceptul Terranaut, este mai puţin dur şi mai futurist.
"Nu la fel de colţuros şi hardcore ca predecesorul, Patrol are noi suprafeţe care adaugă o nuanţă de modernitate" a spus Taiji.
Pentru a îmbunătăţi ţinuta de drum a modelului său, Nissan aduce odată cu noul Patrol cu sistemul botezat HBMC (Hydraulic Body Motion Control), acesta având capacitatea de a limita ruliul în virajele strânse în acelaşi timp în care adaptează comportamentul şasiului în oras, unde suspensiile trebuie să fie cât mai confortabile cu putinţă. Apropo de suspensii, acestea sunt independente pentru fiecare roată, un mare pas înainte în comparaţie cu generaţia anterioară a modelului japonez, care dispunea de suspensii care lucrau la nivel de axă.
Noul sistem de tracţiune integrală dezvoltat de Nissan pentru noul Patrol îi permite celui de la volan să adapteze printr-un simplu buton comportamentul la rulare al maşinii în funcţie de suprafaţă (asfalt, nisip, zapadă şi pietre). Normal, noul Patrol dispune de pachete de asistenţă la pornirea din rampă şi la coborarea unei pante, dar şi de un sistem de monitorizare a presiunii în pneuri cu avertizare sonoră în momentul în care aerul a atins presiunea optimă în anvelope.
Interiorul noului Patrol a fost cu mult îmbunătăţit devenind acum un spaţiu de lux, poate şi datorită faptului că Nissan a recunoscut că cei mai mulţi clienţi ai săi petrec doar 15% din timp în regim off-road, ei având nevoie de un interior de o calitate foarte bună.

Deci s-a decis în favoarea unui design interior asemănător celor de pe maşinile premium cu multă piele, lemn şi aluminiu la care se adaugă (opţional) un sistem de entertainment DVD cu ecrane de 7 inch.
Motorul de 5.6 litri aruncat pe piaţă odată cu acest model dezvoltă 400 de cai şi un cuplu de 550 Nm.
Noul Patrol va mai servi ca bază pentru viitorul model 2011 Infiniti QX ce va fi lansat pe piaţa americană la începutul lui 2011.

Hyundai va aduce la Geneva un concept ce prefigurează viitorul model de clasă D, posibil concurent pentru Ford Mondeo, Opel Insignia sau Toyota Avensis.
Ediţia de anul acesta a Salonului Auto de la Geneva prezintă multe concepte impresionante. Hyundai a anunţat că va aduce la Geneva un concept deosebit, numit i-Flow.
Creeat la centrul de design al Hyundai din Russelsheim, în Germania, i-Flow ar putea prefigura viitorul model de clasă D al sud-coreenilor, care va concura cu Citroen C5, Ford Mondeo, Opel Insignia şi Toyota Avensis.
Nu se ştie încă dacă i-Flow va înlocui actuală generaţie Sonata sau dacă va fi un model mai mic. Noul concept urmează filosofia de design Fluidic Sculpture a celor de la Hyundai, teaserul dat Hyundai declară că noul i-Flow foloseşte multe produse noi ale companiei BASF, de la materiale uşoare până la celule solare, care să ajute la reducerea greutăţii şi la îmbunătăţirea eficienţei energetice a noului model.

Racer Porsche 911 GT3 R Hybrid



Un nou Porsche 911 GT3 R cu un lanţ cinematic de concepţie inovatoare îşi va face debutul oficial la Salonul Auto de la Geneva.
Bazată pe 911 GT3, versiunea hibridă are o punte faţă electrică pe care au fost montate două motoare electrice care dezvoltă 60 kW fiecare şi care se adaugă la cei 480 de cai produşi de propulsorul boxer de 4 litri şi şase cilindri montat pe partea spate.
Contructorul german susţine că noul 911 GT3 R are o tracţiuni integrală, dar îmbunătăţită.


Totuşi, spre deosebire de celelalte maşini hibride, Porsche-ul de competiţie nu are un set greu de baterii care să propulseze motoarele electrice. Energia este creată prin intermediul unui generator montat în interiorul cabinei.
Cei de la Porsche spun că după debutul de la show, 911 GT3 R Hybrid va fi testat în curse Nürburgring, dar şi într-o competiţie de 24 de ore în Nordschleife.



Kia a prezentat la Salonul Auto de la Chicago, conceptul Ray, un hibrid futurist cu patru locuri. Ray Concept are o autonomie de 1,200 de kilometri şi poate parcurge 80 de km utilizând exclusiv propulsia electrică, consumul de combustibil la sută de kilometri fiind de 1,2 litri.
Ray Concept utilizează un motor de 1,4 litri, cu injecţie directă, de 153CP cuplat la o transmisie variabilă continuă (CVT), împreună cu un propulsor electric de 78kW.
În funcţie de condiţiile de trafic, puterea este distribuită roţilor din faţă prin intermediul motorului pe benzină, în timp ce motorul electric este folosit la roţile din spate, sau ambele motoare pot funcţiona în acelaşi timp.


Ray Concept este construit pe platforma Kia Forţe, şi dispune de o caroserie aerodinamică pentru reducerea rezistenţei aerului la înaintare. Printre tehnologiile incluse în acest concept se număra comenzile printr-un ecran tactil, direcţie drive-by-wire, panouri solare şi o baterie litiu-polimer.


Volvo şi-a prezentat de curând cel mai dinamic produs al său - S60.
Modelul premium este conceput pentru a concura autoturisme precum Audi A4 şi Mercedes-Benz C Classe. Designul maşinii urmează linia tip coupe 2+2 foarte populară la sedanuri de tipul Passat CC şi CLS.
Noul produs este mai spaţios decât precedenta generaţie, iar în premieră pentru acest segment, clientul are posibilitatea de a alege între două variante de şasiu.
Debutul oficial va fi consemnat la Salonul Auto de la Geneva. La lansare vor fi disponibile patru motoare: două diesel şi doua pe benzină, cel mai puternic fiind un T6 de 3 litri şi 304 cai.
S60 va fi plin de noi sisteme de securitate printre care şi noul Advanced Stability Control.



Noul Touareg



De curând cei de la VAG au prezentat noua generaţie Touareg. SUV-ul VW a preluat noul ADN stilistic al mărcii şi are o alură mai suplă şi mai dinamică. A crescut în lungime cu 4,3 cm faţă de vechea generaţie (măsoară 4,80 metri) şi a pierdut în înălţime 2 cm. Mai important este faptul că e mai uşor cu 208 kg.
La interior, confortul pasagerilor de pe bancheta spate s-a îmbunătăţit, graţie şezutului culisabil pe o plajă de 16 cm şi spătarului reglabil în trei poziţii. Volumul portbagajului variază între 580 şi 1.642 litri.
Una dintre surprizele noii generaţii Touareg o constituie versiunea cu propulsie hibridă, care poate rula doar în modul electric până la 50 km. Consumul mediu este de 8,2 litri / 100 km, iar puterea însumată a motorului electric şi a celui V6 TSI este de 379 CP, cu o viteză maximă de 240 km/oră.
Alte motorizări disponibile pe noul Touareg sunt V6 FSI de 280 CP, un V6 TDI de 240 CP şi un V8 TDI de 340 CP - toate, în combinaţie cu o transmisie automată cu 8 trepte, sunt cu 20% mai economice decât la vechea generaţie.
Toate variantele constructive au în dotarea standard tracţiunea integrală 4Motion. Pentru motorizarea V6 TDI se poate comanda un "Terrain Tech Packet", care îi măreşte considerabil abilităţile off-road.


Eu speram să nu, dar Nissan a prezentat astăzi o maşină creeată după forma şi asemănarea conceptului Qazana.
Juke, asta este denumirea corssoverului de dimensiuni mici, va fi prezentat la Salonul Auto de la New York la sfârşitul lunii martie şi la Salonul Auto de la Geneva.
În Europa, trei modele de motoare vor fi disponibile: unul pe benzină de 1.6 litri cu 117 cai, un turbo cu aceeaşi capacitate cilindrică, dar cu o putere de 190 de cai.
Va mai fi disponibil un turbo diesel de 1.5 litri şi de 100 CP.


Spyker crede că prin achiziţia companiei Saab are o oportunitate unică de a obţine şi reconstrui o marcă auto de nivel mondial, care se va repoziţiona ca o marcă de nişă independentă orientată către performanţă şi cu cea mai bună strategie de mediu din industrie. ADN-ul Saab este unic şi adânc înrădăcinat în moştenirea aeronautică, în gândirea inovativă şi independentă şi în originile suedeze. Spyker susţine în totalitate planul de afaceri elaborat iniţial de Saab şi care va fi implementat de managamentul Saab. Planul de afaceri, schiţat de managementul Saab în ultimele 10 luni a fost analizat de Spyker împreună cu Booz&Co şi KPMG Transaction Services, în calitate de consultanţi ai Spyker. Acest plan a fost analizat şi se bucură şi de susţinerea consultanţilor numiţi de guvernul suedez şi BEI.
În cadrul Adunării Generale, Spyker Cars N.V. intenţionează să adopte o rezoluţie prin care să îşi schimbe numele în Saab Spyker Automobile N.V. („Saab Spyker”). Această entitate va opera Spyker şi Saab ca două companii separate, fiecare focusată pe piaţa ţintă proprie, corespunzătoare liniei de produse.

•Saab va fi un producător de nişă individual prezent pe piaţă cu patru linii de modele : 9-3 (sedan, hatch-back, sport-combi, X şi decapotabilă) , 9-5 (sedan, sport-combi şi X) şi 9- 4X pentru pieţele din USA şi Europa. În plus, Saab investighează posibilitatea adăugării unei linii de autoturusme compacte („9-1”), în condiţiile în care dezvoltarea segmentului de autoturisme compacte va continua şi în viitor.
•Portofoliul de produse Saab va fi complet reînoit, începând cu lansarea noului 9-5 la începutul acestei veri, a noului 9-4X la începutul anului 2011 şi cu lansarea unui 9-3 „nou-nouţ” din 2012.
•Saab va continua să se repoziţioneze faţă de alte mărci cum ar fi Audi (A4/A6) şi BMW (Seria 3/5) ca o marcă premium, evidenţiindu-şi elementele de marcă puternice şi unice.
•Centru Tehnic de Dezvoltare din Trollhättan este capabil a dezvolta complet vehicule noi şi va continua să o facă. În domenii ca securitatea şi siguranţa, mediu, ergonomie şi practicalitate, tehnologii turbo şi încă multe alte inovaţii, marca Saab este una din cele mai bune din industrie.
•Cu uzina din Trollhättan fiind una din cele mai eficiente uzine de producţie auto din Europa, în segmentul autoturismelor medii, volumele de producţie şi vânzări sunt proiectate a se reîntoarce la valorile de dinaintea crizei, de cca 100,000-125,000 autoturisme incluzând aici şi unitaţile de 9-4X.
Saab Spyker crede că cele două mărci, ambele adânc rădăcinate în trecutul aeronautic şi auto, vor beneficia din utilizarea împreună a unor avantaje şi tehnologii:
•Reţeaua globală de 1,100 dealeri Saab
•Know-how extensiv şi tehnologii inovative disponibile la Saab
•Activităţi de marketing şi vânzări : merchandising, promovare& sponsorizări etc
În viitor, cele două mărci vor fi capabile a împărţi în comun componente şi ansamble şi se aşteaptă de acum să poată accesa furnizori şi parteneri care nu erau disponibili până astăzi lui Spyker sau Saab individual .

Audi A1 - prezentat în sfârşit



Supermini-ul A1 a fost prefigurat încă de acum doi ani de când Audi a prezentat conceptul Metro, în trei uşi, şi apoi de studiul A1 prezentat la Paris.
Modelul de producţie a rămas fidel conceptului original şi păstrează până şi "arcurile" acoperişului într altă varietate de nuanţe. Cea mai importantă schimbare o reprezintă noua interpretare a grilei Audi.
Multe părţi din interior au rămas neschimbate faţă de concept. Audi calcă pe urmele MINI şi va oferi maşina cu multiple opţiuni de personalizare. Motoarele disponibile variază de la noul 1.2 TFSI de 86 CP până la un 1.4 TFSI de 122 cai. Un motor diesel de 1.6 litri, disponibil în două variante de putere (90 şi 105) face şi el parte din oferta Audi A1.

Ford RS, ediţie specială


Ford Elveţia a prezentat o versiune specială pentru piaţa europeană a Focus-ului RS denumită "WRC Edition" ce va fi produsă într-un număr limitat de 50 de unităţi. Seria specială a fost anunţată anul trecut ca parte a celebrării celei de-a 40-a aniversări a diviziei RS.
Focus RS WRC Edition, aduce un tribut legendarului Escort RS1600 care a fost lansat în 1970 şi a fost creat cu ajutorul unui concurs de design dedicat fanilor Ford elveţieni.
Cele 50 de speciale WRC sunt vopsite în culoarea "Frozen White" care contrastează cu stickerele cu negru şi verde şi cu jantele OZ Superturismo GT de 19 inch negre.
În interior există o plăcuţă specială cu semnăturile piloţilor de raliu ai Ford Mikko Hirvonen şi Jarmo Lehtinen.
Sub capotă nu sunt schimbări faţă de RS-ul iniţial, iar preţul unei asemenea maşini este de aproape 38.000 de euro.

Pagani C6 prins în teste




Poze spion ale unui prototip Pagani C9 au aprut pe EasyCarBlog.com. Pozele prezintă testele de drum cu vehiculul în Upington, Africa de Sud. Aproape de deșertul Kalahari, vehiculul a trebuit să suporte temperature de 39°C/102°F.
Camuflajul se prezintă sub forma unei caroserii Zonda F, dar cu bosaje de roți mai mari și o parte frontală de tip F1.



Ciudată este și partea spate, unde două țevi de eșapament situate de o parte și de alta a numărului de înmatriculare înlocuiesc cele patru țevi tradiționale pentru Zonda.
Noua mașină va avea un șasiu de carbon-titanium și aproape 4.000 de piese dezvoltate special. Când va fi lansat, Pagani C9 va avea un motor de 700 de cai de 6 litri în arhitectura V12 provenit de la Mercedes AMG. Propulsorul va produce un cuplu de 1.000 Nm și va realiza sprinturi incredibile. Producția anuală va fi de 40 de unități, ceea ce va face să merite prețul de 900.000 de euro pentru fiecare exemplar.

Noul Megane CC



Noul Mégane Coupé-Cabriolet întregeşte înnoirea familiei Mégane. Aceasta este a şasea versiune a compactei franceze.
Designul părţii spate este unul nou faţă de ce ştiam deja de la celelalte versiuni Megane, şi ne duce uşor cu gândul spre un SAAB 9-3 cabrio.

Trei motoare pe benzină (16 l, 16 V de 110 cai, un TCe de 130 de cai şi un 2.0 16 V de 140 de cai) şi trei diesel (de 110, 130 şi 160 CP) sunt disponibile cu cutii de viteze automate sau manuale cu 6 trepte.

Seat Ibiza Sport Tourer


Acesta este noul Seat Ibiza Sport Tourer sau ST, după prescurtare, a fost prezentat azi înaintea Salonului Auto de la Geneva. Al treilea membru al familiei Ibiza este un estate subcompact și va fi pus în vânzare pe multe rintre piețele europene la începutul verii.
Din păcate, versiunea de producție care a fost prefigurată de conceptul IBZ și-a pierdut toate caracteristicile anvantgardiste care făceau conceptul atât de interesant. Cu o lungime de 4,320 mm, noul Ibiza ST este cu 180 mm mai lung decât hatchback-ul.

Pentru Ibizia ST sunt oferite trei motoare pe benzină și trei TDI cu injecție common-rail. Acestea includ noul TSI de 1,2 litri de 105 cai și motorul de 1,6 litri TDI.

Noua Kia Sportage



Acest crossover compact care arată foarte bine reprezintă următoarea generaţie Kia Sportage şi va fi prezentată la Salonul Auto de la Geneva.
Conturată sub directa îndrumare a fostului designer şef de la Audi, Peter Schreyer, Kia Sportage are caracteristicile noului look al producătorului coreean întâlnit la Soul, Cadenza şi SUV-ul Sorento SUV, dar are o mai mare savoare europeană.
O mai mare atenţie a fost acordată detaliilor.
Acest model împarte platforma cu Hyundai Tucson este recunoscut drept ix35 în Europa. Este mai lung şi mai lat decât precedenta generaţie, ceea ce se va traduce printr-un spaţiu interior mai mare.
Patru motoare vor fi disponibile: două pe benzină de 1.6 litri şi, respectiv 2.0 litri şi două diesel-uri de 1.7 şi 2 litri.

Noul Sonata


În timp ce sedanul Sonata se îndreaptă spre dealerii din SUA, Hyundai a făcut publice cele versiunile disponibile. La lansare, sedanul de clasă medie cu un nou motor de 2.4 litri cu patru cilindri ce produce 198 cai putere, sau 200 cu sistemul de evacuare dublu. O transmisie cu șase rapoarte automată va fi standard.





Pe piața din SUA Sonata are ca principali competitori Honda Accord, Toyota Camry, Ford Fusion, Nissan Altima și Chevrolet Malibu. Pe piața europeană: Honda Accord, Toyota Avensis, Chevrolet Cruze, Ford Mondeo și Mazda 6, alături de alte modele europene de tradiție.








Acestea sunt principalele fotografii oficiale ale celui mai nou model Renault, un coupe roadster de dimensiuni mici. Modelul ce va fi prezentat la Salonul Auto de la Geneva va fi denumit Wind (vânt). Recunoscut ca Twingo CC din pozele spy din ultima lună. Prinicipalii concurenți sunt Peugeot 207CC și Opel Tigra.
Mașina cu două locuri împarte platforma și părțile mecanice cu Twingo, deși este cu 230 mm mai mare decât hatchback-ul.
Wind, spre deosebire de celelalte CC-uri cu hardtop, are un acoperiș electric ce se rotește cu 180 de grade pentru a intra în portbagaj.
Producătorul francez a fost zgârcit cu detaliile dar se știe că motoarele folosite pentru Wind vor fi: un turbo de 1.2 litri ce va avea o putere de 100 de cai și un propulsor de 1.6 litri de 133 CP.

Ford T renăscut pe schiţă







Deşi a trecut mai mult de un secol de când a apărut Ford-ul T, revoluţionând lumea transporturilor şi făcând motorul accesibil, încă există designeri inspiraţi de acest model.Având ca scop creearea unei maşini moderne care să aibă în comun cu T simplitatea, dar şi anumite elemente de design, brazilianul Eduardo Oliveira a conceput acest crossover compact.
Reinterpretarea modelului aduce destul de bine cu vechiul model şi este proiectat pentru a avea o lungime de 4,2 metri. Probabil că nu o să ajungă niciodată să fie model de serie dar reprezintă ceva nou printre atâtea designuri inspirate de "sportive".
top