Lancia Stratos este o certitudine


Se pare că interpretările legendarei Lancia Stratos care tot circulă pe internet au o bază reală, o maşină ce urmează să fie produsă.

Supercarul cu inimă de Ferrari are un design semnat de Pininfarina, va fi produs dacă mai mulţi clienţi cu buzunare pline vor fi interesaţi de ea. Nu exista nimic oficial despre detaliile viitoarei maşini, doar că va fi bazată pe trenul de rulare al Ferrari F430 Scuderia şi va avea acelaşi motor V8 de 4,3 litri cu 510 CP.
Se poate ca maşina să îşi facă apariţia la viitorul Salon Auto de la Paris.
Specialiştii în tuning de la BBR, o companie cunoscută şi datorită modelelor de 500 CP RS Cosworth construite în anii 80 şi 90 şi mai recent pentru modificările aduse pentru Mazda MX5, oferă patru stadii de modoficări de performanţă pentru Focus RS.

În versiunea stock, Focus RS este echipat cu motorul de 2,5 litri şi 5 cilindri în linie ce scoate o putere de 300 de cai şi un cuplu de 400 Nm.
Pachetul 1 al firmei de tuning duce puterea la 342 CP prin intermediul unei rescrieri a ECU. Pachetul 2 duce puterea motorului la 355 CP prin intermediul rescrierii ECU, dar şi a unui intercooler cu un flow mai mare.
La pachetul 3 se mai oferă în plus un sistem nou de evacuare şi noi injectoare care ridică puterea la 382 CP
La pachetul 4, cei de la BBR schimbă turbina, pompa de alimentare şi duce puterea la 404 CP.
Pentru fiecare pachet este oferit şi un nou kit de suspensie corespunzător.

Mercedes-Benz SLS AMG GT3

Noul Mercedes-Benz SLS AMG GT3 racer este disponibila la un pret de 334.000 euro. Echipele care il comanda acum vor avea aceasta masina gata pentru urmatorul sezon de motorsport ce va incepe in februarie 2011.
Dezvoltat si construit de AMG in cooperare cu HWA, care este responsabila pentru modelele DTM ale companiei germane, SLS AMG GT3 se foloseste de un motor V8 de 6,3 litri pregatit special pentru curse si de o transmisie secventiala cu sase viteze cu schimbatoare la volan.
Modelul mai primeste un tratament specific modelelelor de racing: un sistem de franare mai puternic cu ABS recalibrat, cusca anti rasturnare, un rezervor asigurat de 120 de litri si extinctor.
Mercedes-Benz sustine ca noul SLS AMG GT3 poate fi folosit in orice tip de cursa incluzand Campionatul European FIA GT3, ADAC GT, campionatul de anduranta organizat de VLN, si la cursele de 24 de ore de pe Nürburgring si SpaFrancorchamps.
top