După ani de speculaţii, Lexus a prezentat în sfârşit primul său supercar. Un prototip al LFA a fost expus la Salonul Auto de la Tokyo.
Detaliile oficiale arată nişte cifre uimitoare. LFA va fi propulsat de un motor V10 aspirat natural de 4,8 litri care datorită materialelor folosite la construcţie este mai uşor decât un V8 convenţional.
Puterea maximă este de 560 de cai obţinută la 8.700 rpm. Maşina poate atinge 100 de km pe oră în doar 3,7 secunde, iar viteza maximă este de 325 km/h. Transmisia este una cu 6 trepte de tip ASG (automată).
Datorită elementelor high-tech folosite a fost obţinută o caroserie mai uşoară. Elementele aerodinamice ale LFA inclod partea de jos a maşinii aproape plată, un scut deflector pentru partea spate şi un eleron controlat în funcţie de viteză. Interiorul poate fi configurat după specificaţiile clienţilor.
Detaliile oficiale arată nişte cifre uimitoare. LFA va fi propulsat de un motor V10 aspirat natural de 4,8 litri care datorită materialelor folosite la construcţie este mai uşor decât un V8 convenţional.
Puterea maximă este de 560 de cai obţinută la 8.700 rpm. Maşina poate atinge 100 de km pe oră în doar 3,7 secunde, iar viteza maximă este de 325 km/h. Transmisia este una cu 6 trepte de tip ASG (automată).
Datorită elementelor high-tech folosite a fost obţinută o caroserie mai uşoară. Elementele aerodinamice ale LFA inclod partea de jos a maşinii aproape plată, un scut deflector pentru partea spate şi un eleron controlat în funcţie de viteză. Interiorul poate fi configurat după specificaţiile clienţilor.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu