După ce a lansat noua sportivă Evora, Lotus şi-a îndreptat atenţia spre dezvoltarea unei versiuni de competiţie ce poate fi eligibilă pentru curse în categoria FIA GT4 şi pentru constitui bază pentru o serie ce va fi denumită Evora Cup.
Arătând absolut superb în culorile verde Epsom Green şi galben Solar, maşina de curse Evora Cup are montată o versiune modificată a motorului 3.5 l V6 provenit de la Toyota. Spun asta pentru deoarece capacitatea cilindrică a motorului a crescut la 4 litri, obţinându-se astfel performanţe "rotunde": 400 de CP şi cuplu maxim de 400Nm.
Transmisia este asigurată de o cutie Cima cu şase rapoarte, secvenţială cu schimbător de tip paddle şi special concepută pentru motorsport.
Printre modificări se mai numără amortizoare sport și etriere cu 6 pistoane. Printre Lipsesc partea electric, extinctorul și controlul tracțiunii.
Lotus precizează că a reușit să reducă greutatea mașinii la 1.200 kg (sau cu 200 kg mai puțin decât varianta de serie).
Evora a primit un kit aerodynamic de la Dallara ce include numeroase părți realizate din firbă de carbon ce îmbunătățesc răcirea și reduc forța de portanță ce afectează rulajul părții spate.
Arătând absolut superb în culorile verde Epsom Green şi galben Solar, maşina de curse Evora Cup are montată o versiune modificată a motorului 3.5 l V6 provenit de la Toyota. Spun asta pentru deoarece capacitatea cilindrică a motorului a crescut la 4 litri, obţinându-se astfel performanţe "rotunde": 400 de CP şi cuplu maxim de 400Nm.
Transmisia este asigurată de o cutie Cima cu şase rapoarte, secvenţială cu schimbător de tip paddle şi special concepută pentru motorsport.
Printre modificări se mai numără amortizoare sport și etriere cu 6 pistoane. Printre Lipsesc partea electric, extinctorul și controlul tracțiunii.
Lotus precizează că a reușit să reducă greutatea mașinii la 1.200 kg (sau cu 200 kg mai puțin decât varianta de serie).
Evora a primit un kit aerodynamic de la Dallara ce include numeroase părți realizate din firbă de carbon ce îmbunătățesc răcirea și reduc forța de portanță ce afectează rulajul părții spate.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu