Salonul Auto de la Geneva, in ciuda crizei a fost martorul premierei mondiale a noului Ferrari 599XX, o versiune extrema orientata spre curse a GT-ului cu doua locuri. Conceput pentru a inlocui FXX si conform spuselor Ferrari lansarea supercarului va marca si o serie de evenimente dedicate curselor pe circuite intre 2010 si 2011. Mai trebuie spus ca producatorii nu au avut limite in conceperea lui 599XX deoarece nu au fost constransi de niciun regulament al vreunei competitii.
Incepand cu motorul, inginerii au avut de lucru la imbunatatirea camerelor de combustie, a admisiei si a tractului de evacuare. Aceste modificari, combinate cu faptul ca rotatiile maxime au fost duse la 9.000 rpm pentru obtinerea maximului de 700 de cai, ne fac sa credem ca aceasta masina este cu adevarat uimitoare. Si pentru a avea un tablou complet al senzatiilor sport pe care ti le poate aduce 599XX, mai trebuie spus ca transmisia a fost optimizata pentru a se reduce timpul de schimbare al treptelor cu 60 de milisecunde.
Incepand cu motorul, inginerii au avut de lucru la imbunatatirea camerelor de combustie, a admisiei si a tractului de evacuare. Aceste modificari, combinate cu faptul ca rotatiile maxime au fost duse la 9.000 rpm pentru obtinerea maximului de 700 de cai, ne fac sa credem ca aceasta masina este cu adevarat uimitoare. Si pentru a avea un tablou complet al senzatiilor sport pe care ti le poate aduce 599XX, mai trebuie spus ca transmisia a fost optimizata pentru a se reduce timpul de schimbare al treptelor cu 60 de milisecunde.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu