Intr-un timp foarte scurt, cei de la firma AVUS Performance au trecut de la stadiul de necunoscuti la vedete ale tunningului.
Recent, ei au facut publicului cea de-a treia propunere, dupa Audi RS6 Avant si Audi A5 Coupe Matte Black. Recent ei au "lucrat" la Mercedes-Benz-ul C63 AMG. Cu un kit de motor de "stagiul 3" V8-ul de 6,3 litri ofera o putere de 585 de cai.
Este destul de mult, spun eu, in comparatie cu cei 457 de cai standard. Cu ajutorul acestui kit si prin eliminarea limitarii de viteza electronice a masinii C 63-ul AMG atinge acum o viteza de 320 km/h.
Cu atata putere este logic ca masina a primit si imbunatatiri mecanice. Printre acestea se numara etrierele cu 8 pistoane, noul sistem de suspensie si un sistem de evacuare care "promite" sunete foarte agresive din partea V8-ului.
Din punct de vedere vizual, trebuie sa te uiti atent la masina pentru a observa schimbarile aduse de AVUS. Acestea sunt limitate la un ste de jante multispite de 19 AMG si vopseaua neagra de pe oglinzi, acoperis, grila fata si emblema.
Recent, ei au facut publicului cea de-a treia propunere, dupa Audi RS6 Avant si Audi A5 Coupe Matte Black. Recent ei au "lucrat" la Mercedes-Benz-ul C63 AMG. Cu un kit de motor de "stagiul 3" V8-ul de 6,3 litri ofera o putere de 585 de cai.
Este destul de mult, spun eu, in comparatie cu cei 457 de cai standard. Cu ajutorul acestui kit si prin eliminarea limitarii de viteza electronice a masinii C 63-ul AMG atinge acum o viteza de 320 km/h.
Cu atata putere este logic ca masina a primit si imbunatatiri mecanice. Printre acestea se numara etrierele cu 8 pistoane, noul sistem de suspensie si un sistem de evacuare care "promite" sunete foarte agresive din partea V8-ului.
Din punct de vedere vizual, trebuie sa te uiti atent la masina pentru a observa schimbarile aduse de AVUS. Acestea sunt limitate la un ste de jante multispite de 19 AMG si vopseaua neagra de pe oglinzi, acoperis, grila fata si emblema.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu