Prezentat pentru prima dată la un eveniment privat la clienţi pe care Bugatii îi consideră "formatori de opinie", 16 C Galibier a constituit una dintre atracţiile Salonului Auto de la Frankfurt. Conceptul este o propunere pentru un sedan luxos care poate intra în producţie în următorii ani.
Conform preşedintelui Bugatti, Dr. Ing. Franz-Josef Paefgen, Galibier este doar unul dintre studiile care sunt luate în considerare pentru viitorul mărcii.
Pentru cei care se întreabă de unde vine acest nume, "Galibier" a fost denumit după unul dintre cele mai dificile pasuri alpine din turul Franţei. Bugatti a mai folosit acest nume pentru o versiune specială a legendarului său model cu patru uşi, Type 57.
În mod surprinzător pentru o eră în care designerii se chinuie să creeze produse care să iasă cât mai mult în evidenţă, Galibier 16 C vine cu un design încâtător şi classic… asta până la cele opt ţevi de eşapament din spate.
Conform preşedintelui Bugatti, Dr. Ing. Franz-Josef Paefgen, Galibier este doar unul dintre studiile care sunt luate în considerare pentru viitorul mărcii.
Pentru cei care se întreabă de unde vine acest nume, "Galibier" a fost denumit după unul dintre cele mai dificile pasuri alpine din turul Franţei. Bugatti a mai folosit acest nume pentru o versiune specială a legendarului său model cu patru uşi, Type 57.
În mod surprinzător pentru o eră în care designerii se chinuie să creeze produse care să iasă cât mai mult în evidenţă, Galibier 16 C vine cu un design încâtător şi classic… asta până la cele opt ţevi de eşapament din spate.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu