RCZ nu numai că este cel mai arătos Peugeot din zilele noastre, dar şi captează mai multp atenţie în lumea designului segmentului coupe decât prima generaţie Audi TT.
Şi ca şi cum acest lucru nu ar fi de ajuns, Peugeot oferă clienţilor odată cu acest model posibilitatea de a personalize propriul model cu o gamă de opţionale reuşite ce includ un acoperiş de carbon, arcuiri ale acestuia în diferite culori, numeroase modele de jante de aliaj în diferite nuanţe, locaşuri pentru oglinzi din carbon şi altele.
La lansarea modelului official s-a precizat că RCZ va fi construit de Magna Steyr în Austria într-un spaţiu de producţie specializat pe vehicule exclusive. Vor fi disponibile trei variante de motoare ce ândeplinesc standardele Euro 5. Cel mai puternic propulsor este o unitate de 1,6 litri care produce 200 de cai la 5.000 rpm, legat la o cutie de viteze manuală cu şase viteze.
Utimul motor din gamă (din punct de vedere al puterii) este un turbo diesel cu patru cilindri de 2 litri, cuplat la o cutie manuală cu şase trepte. Acesta va produce 163 de cai şi va face parte din gama dieselurilor cu emisii reduse.
Şi ca şi cum acest lucru nu ar fi de ajuns, Peugeot oferă clienţilor odată cu acest model posibilitatea de a personalize propriul model cu o gamă de opţionale reuşite ce includ un acoperiş de carbon, arcuiri ale acestuia în diferite culori, numeroase modele de jante de aliaj în diferite nuanţe, locaşuri pentru oglinzi din carbon şi altele.
La lansarea modelului official s-a precizat că RCZ va fi construit de Magna Steyr în Austria într-un spaţiu de producţie specializat pe vehicule exclusive. Vor fi disponibile trei variante de motoare ce ândeplinesc standardele Euro 5. Cel mai puternic propulsor este o unitate de 1,6 litri care produce 200 de cai la 5.000 rpm, legat la o cutie de viteze manuală cu şase viteze.
Utimul motor din gamă (din punct de vedere al puterii) este un turbo diesel cu patru cilindri de 2 litri, cuplat la o cutie manuală cu şase trepte. Acesta va produce 163 de cai şi va face parte din gama dieselurilor cu emisii reduse.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu