În urmă cu aproximativ un an, Mercedes-Benz și-a dezvăluit planurile de a dezvolta o versiune 100% electrică a supercarului său SLS AMG. Acum, producătorul german prezintă prototipul denumit "SLS AMG E-Cell".
Pe prototipul E-Cell, inginerii din Stuttgart au înlocuit motorul standard V8 de 6,3 litri al SLS AMG de 571 CP cu patru motoare electrice plasate lângă roți electric motors placed near the wheels effectively making it a four-wheel drive model. Motoarele electrice produc o putere combinată de 392kW sau echivalentul a 526 CP și un cuplu maxim de 880 Nm, ultimul disponibil exact de la pornire. O transmisie pe fiecare axă duce puterea către roți.
Mercedes-Benz estimează că supercarul său cu zero emisii poate accelera de la 0 la 100 km/h în 4 secunde.
Energia electrică este provenită de la o un sistem de acumulatori de tip lithium-ion de 400 de volți răcit cu lichid, acesta fiind alimentat și la frânări. Modulurile de baterii sunt localizate în tunelul central și în spatele scaunelor, producătorul german precizând că această soluție are ca avantaje un centru de greutate scăzut și o distribuție a greutății mai bună.
Tot potrivit companiei, instalarea elementelor sistemului de propulsie electric nu cere schimbări ale caroseriei sau șasiului Gullwing.
Sunt câteva schimbări notabile la interiorul și exteriorul SLS AMG E-Cell. Pe lângă vopseaua "AMG lumilectric mango", Gullwing-ul electric are o parte față cu un splitter față extensibi, admisii de aer reviziute, culoare închisă pentru oglinzi și jante și un nou deflector spate.
În interior este un panou de instrumente cu display pentru viteză, încărcare și autonomia estimată și un nou sistem infotainment cu touch screen. Tot în interior este regăsit un mix alb negru din piele și Alcantara.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu