Nici macar oroarea numita Life nu a scapat din "ghearele" tunnerului neoficial al Honda, Mugen. Greu de crezut, dar japonezii s-au ocupat si de aceasta masina creand o serie de accesorii care, spera ei vor da mai multa viata vitrinei pe roti.
Acestea includ un bodykit subtil, diverse jante de aliaj de 14 sau 15 inch, un sistem de evacuare sport (care nu inteleg la ce foloseste) si un program electronic de masurare a presiunii in pneuri.
Asa cum ma asteptam, tunnerii nu au "lucat" la "minunatia" de motor de 0,7 litri. Oricum exista mai multe sperante de sportivitate de la un carucior de supermarket decat de la acest motor.
Acestea includ un bodykit subtil, diverse jante de aliaj de 14 sau 15 inch, un sistem de evacuare sport (care nu inteleg la ce foloseste) si un program electronic de masurare a presiunii in pneuri.
Asa cum ma asteptam, tunnerii nu au "lucat" la "minunatia" de motor de 0,7 litri. Oricum exista mai multe sperante de sportivitate de la un carucior de supermarket decat de la acest motor.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu