La mai putin de o luna de debutul sau de la Salonul Auto de la Londra, Opel Insignia a fost reperat iar pe pista de la Nurburgring si de data asta prototipul prezenta caracteristicile unei variante de performanta.
Masina va purta insemnele diviziei de performanta OPC si cel mai probabil va avea sub capota un motor twin-turbo V6 pe benzina.Jantele de mari dimensiuni si discurile de franare specifice "tradeaza' masina de performanta. O iddentificare de tip V6 de pe spatele masinii confirma zvonurile care spuneau ca motorul de 2,8 litri de 260 de cai de pe modelul standard va fi folosit si pe OPC, dar odata cu adaugarea unui sistem turbo nivelul puterii va ajunge la 300 CP. un alt indiciu este dat de partea fata camuflata din greu care acopera un nou tip de admisii de aer.
Zvonurile ce precedau acest eveniment mai sustin ca un nou sistem AWD va imbunatati manevrabilitatea, alaturi de un nou sistem de directie.
Masina va purta insemnele diviziei de performanta OPC si cel mai probabil va avea sub capota un motor twin-turbo V6 pe benzina.Jantele de mari dimensiuni si discurile de franare specifice "tradeaza' masina de performanta. O iddentificare de tip V6 de pe spatele masinii confirma zvonurile care spuneau ca motorul de 2,8 litri de 260 de cai de pe modelul standard va fi folosit si pe OPC, dar odata cu adaugarea unui sistem turbo nivelul puterii va ajunge la 300 CP. un alt indiciu este dat de partea fata camuflata din greu care acopera un nou tip de admisii de aer.
Zvonurile ce precedau acest eveniment mai sustin ca un nou sistem AWD va imbunatati manevrabilitatea, alaturi de un nou sistem de directie.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu