Intr-o perioada cand marea majoritate a tunerilor japonezi isi bat capul sa sparga complicatul "cod" al ECU-ului pus pe Nissan GT-R se pare ca sunt si persoane care n-au uitat de o alta favorita a celor care se ocupa cu modificarea masinilor in tara Soarelui Rasare, noul Mitsubishi Lancer Evolution X.
Expertii in performanta, HKS a venit cu noi performante pentru Mitsubishi incluzand o versiune de 376 CP a propulsorului de 2,0 litri. Pachetul pentru motor consta intr-o turbina cu mai mare putere, o admisie mai mare si un ECU rescris. Toate aceste "bunatati" duc puterea pana la valoarea amenintatoare de 376 CP in timp ce cuplul primeste un imbold de 40 Newtoni, acum dezvoltand 480 Nm.
Pentru a face fata noilor performante, HKS au adus modificari si sasiului si au reconfigurat suspensia. Nu numai manevrabilitatea a fost imbunatatita, dar masina are acum o garda la sol mai joasa, jante de aliaj de 19 inch si kit de caroserie din fibra de carbon.
Expertii in performanta, HKS a venit cu noi performante pentru Mitsubishi incluzand o versiune de 376 CP a propulsorului de 2,0 litri. Pachetul pentru motor consta intr-o turbina cu mai mare putere, o admisie mai mare si un ECU rescris. Toate aceste "bunatati" duc puterea pana la valoarea amenintatoare de 376 CP in timp ce cuplul primeste un imbold de 40 Newtoni, acum dezvoltand 480 Nm.
Pentru a face fata noilor performante, HKS au adus modificari si sasiului si au reconfigurat suspensia. Nu numai manevrabilitatea a fost imbunatatita, dar masina are acum o garda la sol mai joasa, jante de aliaj de 19 inch si kit de caroserie din fibra de carbon.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu