Companiile de tuning japoneze incep din ce in ce mai mult sa "sara" de la brandurile lor traditionale, uitandu-se cu interes tot mai mare in afara tarii de origine. Un astfel de exemplu este ASI, care se pare ca vrea sa se concentreze tot mai mult pe Bentley-uri. Fondatorul firmei, Satoshi Kondo a dezvoltat un program pentru Continental GT si variantele sale GTC si Flying Spur ce contine modificari interioare, exterioare si upgrade-uri de putere.Folosind carbonul in "lucrari", jante custom de 22 inch si un kit de caroserie agresiv, ASI a transformat gama GT din ceva elegant in ceva mult mai sportiv.
Puterea rezultata in urma modificarilor de ECU imping Bentley-urile de la 560 CP ai motorului "din fabrica" la 640 CP. Bineinteles ca ajustarile sistemului de suspensie si de franare sunt prezente pentru a face fata noilor parametri.
Si mai tentant este anuntatul model "Tetsu" de la care se asteapta 800 CP. Se pare ca modificarile necesare pentru a scoate 800 CP de la motorul W12 de 6.0 l include cip pentru ECU, un nou sistem de evacuare, upgradeuri pentru transmisie si turbine mai mari.
Doar 29 exemplare din editia limitata Tetsu vor fi disponibile la un pret de 600.000 de euro.
Puterea rezultata in urma modificarilor de ECU imping Bentley-urile de la 560 CP ai motorului "din fabrica" la 640 CP. Bineinteles ca ajustarile sistemului de suspensie si de franare sunt prezente pentru a face fata noilor parametri.
Si mai tentant este anuntatul model "Tetsu" de la care se asteapta 800 CP. Se pare ca modificarile necesare pentru a scoate 800 CP de la motorul W12 de 6.0 l include cip pentru ECU, un nou sistem de evacuare, upgradeuri pentru transmisie si turbine mai mari.
Doar 29 exemplare din editia limitata Tetsu vor fi disponibile la un pret de 600.000 de euro.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu