In ultimul timp se pare ca firmele de tuning se intrec in a tuna Porsche-uri.
SpeedART a pregatit si de data aceasta un model "nebun", o versiune impinsa catre extrem a deja "salbaticului" 997 GT2. Dupa ce a trecut prin mainile baietilor din Germania, masina a venit cu o putere mai mare, un cuplu sporit, jante de aluminiu customizate si imbunatatiri ale suspensiei si franelor. Exemplarul este o reusita intrucat nivelurile performantelor rivalizeaza cu cele ale supercarurilor exotice. Mai mult, speedArt ofera un design interior individual, scaune si volan sport precum si tapiserii care sa satisfaca cele mai exigente gusturi ale clientilor.GT2-ul modificat produce acum 650 CP si un cuplu imens de 859 Nm. Aceasta crestere de 120 CP fata de original este posibila datorita turbinelor VTG modificate, combinate cu sistemul de evacuare cu tevi duble, catalizatoarelor sport, intercoolerelor si updateului Motronic al ECU. Accelerarea de la 0 la 100 km/h ia 3,2 secunde. Editia speciala este botezata speedART BTR-XS 650 (prescurtarea pentru ‘Bi Turbo Racer - Extra Speed with 650 hp’) si necesita costuri in plus de 27.500 de euro fata de pretul initial al unui 911 GT2. Pretul este acceptabil daca avem in vedere ca pentru acesti bani primim performante ce rivalizeaza cu cele ale unui Ferarri Enzo.
SpeedART a pregatit si de data aceasta un model "nebun", o versiune impinsa catre extrem a deja "salbaticului" 997 GT2. Dupa ce a trecut prin mainile baietilor din Germania, masina a venit cu o putere mai mare, un cuplu sporit, jante de aluminiu customizate si imbunatatiri ale suspensiei si franelor. Exemplarul este o reusita intrucat nivelurile performantelor rivalizeaza cu cele ale supercarurilor exotice. Mai mult, speedArt ofera un design interior individual, scaune si volan sport precum si tapiserii care sa satisfaca cele mai exigente gusturi ale clientilor.GT2-ul modificat produce acum 650 CP si un cuplu imens de 859 Nm. Aceasta crestere de 120 CP fata de original este posibila datorita turbinelor VTG modificate, combinate cu sistemul de evacuare cu tevi duble, catalizatoarelor sport, intercoolerelor si updateului Motronic al ECU. Accelerarea de la 0 la 100 km/h ia 3,2 secunde. Editia speciala este botezata speedART BTR-XS 650 (prescurtarea pentru ‘Bi Turbo Racer - Extra Speed with 650 hp’) si necesita costuri in plus de 27.500 de euro fata de pretul initial al unui 911 GT2. Pretul este acceptabil daca avem in vedere ca pentru acesti bani primim performante ce rivalizeaza cu cele ale unui Ferarri Enzo.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu