Porsche isi va updata modelul 911 Turbo pentru anul 2009, o practica obisnuita pentru producatorul german care ne-a obisnuit sa isi schimbe modelele la trei sau patru ani. Diferentele dintre noul si vechiul model sunt greu de depistat din fotografii pentru ca mare parte dintre ele se afla sub "carcasa" de metal.
Modelul cu face-lift urmeaza sa primeasca cu 20 de CP in plus pentru a se plasa peste noul Nissan GT-R si sa isi recastige suprematia la Nurburgring. Cresterea in putere va fi posibila multumita unui nou sistem de injectie directa care va imbunatati economia de combustibil.
Vizual, masina a fost imbunatatita prin primirea unor admisii de aer mai mare si prin montarea unor noi lumini de ceata in bara de protectie fata, elemente care ii dau un look mai agresiv. Pe partea spate au fost montate blocuri optice de tip LED si un nou scut spate similar celui de pe GT3.
Modelul cu face-lift urmeaza sa primeasca cu 20 de CP in plus pentru a se plasa peste noul Nissan GT-R si sa isi recastige suprematia la Nurburgring. Cresterea in putere va fi posibila multumita unui nou sistem de injectie directa care va imbunatati economia de combustibil.
Vizual, masina a fost imbunatatita prin primirea unor admisii de aer mai mare si prin montarea unor noi lumini de ceata in bara de protectie fata, elemente care ii dau un look mai agresiv. Pe partea spate au fost montate blocuri optice de tip LED si un nou scut spate similar celui de pe GT3.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu