Nu va inseala ochii, acest SUV poarta binecunoscuta sigla a calutului cabrat. Da, probabil este vestea cea mai surprizatoare din lume, Ferrari are de gand sa isi "puna" faimosul nume pe un rival pentru Porsche Cayenne.
Denumit "proiectul F151", ideea unui SUV Ferrari va starni cu siguranta puternice emotii in inimile entuziastilor auto din intreaga lume. Oricum, se pare ca sefii firmei italiene au urmarit atent succesul Porsche-ului 4x4, vrand, de asemenea sa isi mareasca profiturile.Cu un interior practic, capacitate disponibila pentru bagaje mai mare si disponibilitati pentru drumuri mai accidentate, modelul deschide pentru brand un segment mai mare de piata. Cu o lungime de aproximativ cinci metri si o latime de doi metri, Ferrari-ul poate oferi un transport de lux pentru cinci persoane. Deja exista zvonuri ca in gamele de motorizari disponibile se vor regasi deja celebrele V8-uri si V12. O mai mare problema o ridica transmisia, Ferrari cautand solutii printre care cele mai viabile ar fi "imprumutarea" unei solutii de la Mercedes sau folosirea platformei cu transmisie spate de la 612 Scaglietti.
Daca F151 va merge mai departe, Ferrari va prezenta conceptul in anul 2010.
Denumit "proiectul F151", ideea unui SUV Ferrari va starni cu siguranta puternice emotii in inimile entuziastilor auto din intreaga lume. Oricum, se pare ca sefii firmei italiene au urmarit atent succesul Porsche-ului 4x4, vrand, de asemenea sa isi mareasca profiturile.Cu un interior practic, capacitate disponibila pentru bagaje mai mare si disponibilitati pentru drumuri mai accidentate, modelul deschide pentru brand un segment mai mare de piata. Cu o lungime de aproximativ cinci metri si o latime de doi metri, Ferrari-ul poate oferi un transport de lux pentru cinci persoane. Deja exista zvonuri ca in gamele de motorizari disponibile se vor regasi deja celebrele V8-uri si V12. O mai mare problema o ridica transmisia, Ferrari cautand solutii printre care cele mai viabile ar fi "imprumutarea" unei solutii de la Mercedes sau folosirea platformei cu transmisie spate de la 612 Scaglietti.
Daca F151 va merge mai departe, Ferrari va prezenta conceptul in anul 2010.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu