Aceasta masina cu un camuflaj extrem de "greu" pare a face parte din Seria 7, dar sa nu ne lasam pacaliti. Sub "huse" se afla noua serie 5 care va fi lansata pe parcursul anului 2009.
Sedanul care conduce in clasa sa va primi o infatisare mai putin radicala fata de generatia precententa in speranta de a obtine o cifra de vanzari si mai mare. Inspirat din Seria 3 si recentul X6, nou venitul va primi suprafete mult mai domoale si o linie a acoperisului mai sportiva.
Interiorul va beneficia de mai mult spatiu, datorita noilor dimensiuni (mai crescute) ale masinii, iar bordul va avea o cosola centrala creata special pentru a gazdui sistemul iDrive.
Sub caroseria "conservatoare" se vor afla versiuni imbunatatite ale gamelor actuale de motoare. Versiunile de baza vor primi motoare cu sase cilindri in linie, in timp ce o varianta mult mai puternica de 5,0 litri V10 va echipa viitorul M5. Fanii diesel vor putea alege intre un motor cu patru cilindri de 2.0 litri si unul 3.0 litri.
Sedanul care conduce in clasa sa va primi o infatisare mai putin radicala fata de generatia precententa in speranta de a obtine o cifra de vanzari si mai mare. Inspirat din Seria 3 si recentul X6, nou venitul va primi suprafete mult mai domoale si o linie a acoperisului mai sportiva.
Interiorul va beneficia de mai mult spatiu, datorita noilor dimensiuni (mai crescute) ale masinii, iar bordul va avea o cosola centrala creata special pentru a gazdui sistemul iDrive.
Sub caroseria "conservatoare" se vor afla versiuni imbunatatite ale gamelor actuale de motoare. Versiunile de baza vor primi motoare cu sase cilindri in linie, in timp ce o varianta mult mai puternica de 5,0 litri V10 va echipa viitorul M5. Fanii diesel vor putea alege intre un motor cu patru cilindri de 2.0 litri si unul 3.0 litri.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu