Incantat peste poate de prezentarea noului SL, pot prezenta acum varful de gama de la AMG, SL65 si pe “fratele sau” V8, SL63. Amandoua Merturile aduc o multime de noi tehnologii cu scopul de a mentine SL-ul in varful pietei decapotabilelor de lux. Detaliile oficiale dezvaluie puteri pentru motorul twin-turbo V12 al SL65 AMG la 612 CP si uluitorul cuplu maxim de 1.000 Nm. SL63 AMG primeste familiarul motor de 6.3 litri V8 ce dezvolt` 525 CP (386 kw) si 630Nm. Noile modele folosesc transmisia AMG SpeedShift MCT, care foloseste un ambreiaj de tip start-up care inlocuieste conventionalul convertor de cuplu. Noua transmisie are 7 rapoarte,4 moduri de conducere si o functie de tip Race Start.
Si cum infatisarea nu e totul dar scoate in fata un automobil, pe langa multimea de cai putere, AMG nu dezamageste nici la acest capitol: caroseria are noi caracteristici aerodinamice si fante laterale care racesc mai eficient discurile de franare si elementele de sub capota. Toate acestea sunt combinate blocuri optice de tip bi-xenon si alte elemente care sunt acolo ca sa ne asigure ca noile AMG-uri “ies” din multime.
Si cum infatisarea nu e totul dar scoate in fata un automobil, pe langa multimea de cai putere, AMG nu dezamageste nici la acest capitol: caroseria are noi caracteristici aerodinamice si fante laterale care racesc mai eficient discurile de franare si elementele de sub capota. Toate acestea sunt combinate blocuri optice de tip bi-xenon si alte elemente care sunt acolo ca sa ne asigure ca noile AMG-uri “ies” din multime.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu