Casa de tuning germana A.R.T. a dezvoltat un nou pachet pentru Mercedes G55. Dupa o multime de modificari, puterea motorului a crescut cu 100 CP (74kW) pana a ajunge la valoarea finala de 580 CP (427kW) – aceleasi niveluri de putere ca si Audi RS6.
G este echivalentul firmei germane pentru Hummer H2 sau Toyota Land Cuiser si, mi se pare ca nu era modelul care avea nevoie de unitatea propulsoare a unei supermasini, dar in ciuda acestui lucru A.R.T. a considerat necesara marirea puterii motorului sau.Inginerii au adaugat o noua turbina si un nou sistem de management pe V8-ul al G55, ducand cuplul pana la 790 Nm. Mai mult, A.R.T a instalat un sistem de evacuare sport cu tevi cu un diametru de 80 mm. Filtrul de aer ce permite un flux mai mare a aparut si el in schema fiind neaparat necesar pentru obtinerea unor performante cat mai bune.
SUV-ul modifcat de A.R.T este echipat cu jante de 22 de inch MonoART pozitionate sub niste arcuri mai proeminente. Un deflector, cromul de pe grila fata, noile faruri, barele de protectie si spoilerul de pe acoperis dau Wagon-ului un look care il face sa arate de ca si cum ar fi fost "pimped".
In interior, consola centrala si scaunele au primit o doza sanatoasa de piele si lemn de cea mai buna calitate, iar lucruri "marunte" precum perdelele si presurile sunt si ele customizate. Clientii vor mai avea la dispozitie un volan A.R.T si un sistem de entertainment special. La cerere in interior se poate modifica totul de la cotiere, scaune, iluminare, pana la configuratia scaunelor.
G este echivalentul firmei germane pentru Hummer H2 sau Toyota Land Cuiser si, mi se pare ca nu era modelul care avea nevoie de unitatea propulsoare a unei supermasini, dar in ciuda acestui lucru A.R.T. a considerat necesara marirea puterii motorului sau.Inginerii au adaugat o noua turbina si un nou sistem de management pe V8-ul al G55, ducand cuplul pana la 790 Nm. Mai mult, A.R.T a instalat un sistem de evacuare sport cu tevi cu un diametru de 80 mm. Filtrul de aer ce permite un flux mai mare a aparut si el in schema fiind neaparat necesar pentru obtinerea unor performante cat mai bune.
SUV-ul modifcat de A.R.T este echipat cu jante de 22 de inch MonoART pozitionate sub niste arcuri mai proeminente. Un deflector, cromul de pe grila fata, noile faruri, barele de protectie si spoilerul de pe acoperis dau Wagon-ului un look care il face sa arate de ca si cum ar fi fost "pimped".
In interior, consola centrala si scaunele au primit o doza sanatoasa de piele si lemn de cea mai buna calitate, iar lucruri "marunte" precum perdelele si presurile sunt si ele customizate. Clientii vor mai avea la dispozitie un volan A.R.T si un sistem de entertainment special. La cerere in interior se poate modifica totul de la cotiere, scaune, iluminare, pana la configuratia scaunelor.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu