Anul trecut, Alfa Romeo a patruns pe piata de scena supercarurilor cu indraznetul 8C Competizione. Liniile originale si line care vorbesc parca de renasterea si redefinirea stilistica a companiei se pare ca vor construi si un hatch de entry level al companiei italiene.
Se pare ca masina urma noua politica a Alfa de a pune nume gamelor in locul cifrelor folosite pana acum. Hatch-ul se va numi “Mi.To” cand va sosi in iunie. Numele ciudat vine din legaturile istorice ale Alfa Romeo cu Milan si “casa” grupului Fiat din Torino. Mi.To va fi construit pe platforma lui Fiat Grande Punto, si va fi cea mai mica masina de serie a Alfa. Cateva variante de motoare sunt deja pregatite pentru Mi.To, de la un propulsor 1.4 l de 95 CP, un 1.4 l Multiair ce produce 105 CP cuplate la transmisie cu sase viteze. O versiune tot de 1.4 l turbo Multiair va avea o putere plasata undeva intre 135 CP si 165 CP. Undeva intre acestea se va situa o unitate diesel de 1.6 l ce produce 120 CP. Varful de gama al gamei Mi.To va avea un motor de 1,8 litri, turbo care va scoate in jur de 230 CP si va purta emblema GTA.
Se pare ca masina urma noua politica a Alfa de a pune nume gamelor in locul cifrelor folosite pana acum. Hatch-ul se va numi “Mi.To” cand va sosi in iunie. Numele ciudat vine din legaturile istorice ale Alfa Romeo cu Milan si “casa” grupului Fiat din Torino. Mi.To va fi construit pe platforma lui Fiat Grande Punto, si va fi cea mai mica masina de serie a Alfa. Cateva variante de motoare sunt deja pregatite pentru Mi.To, de la un propulsor 1.4 l de 95 CP, un 1.4 l Multiair ce produce 105 CP cuplate la transmisie cu sase viteze. O versiune tot de 1.4 l turbo Multiair va avea o putere plasata undeva intre 135 CP si 165 CP. Undeva intre acestea se va situa o unitate diesel de 1.6 l ce produce 120 CP. Varful de gama al gamei Mi.To va avea un motor de 1,8 litri, turbo care va scoate in jur de 230 CP si va purta emblema GTA.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu